מתחם חדש לתנועת השומר הצעיר

המתחם, בשטח של כ-800 מ"ר כולל שני מבנים יבילים, 3 כיתות ושתי רחבות לפעילות. בהקמה: עוד שני מתחמי קבע לשאר תנועת הנוער בחריש

עיריית חריש חנכה (חמישי) את המתחם החדש של תנועת הנוער השומר הצעיר ברחוב תמר 54 שבשכונת החורש. המתחם נמצא בין הפארק העירוני העתידי לבין טיילת היער שצפויה להיפתח בקרוב.

המתחם, בשטח של כ-800 מ”ר, כולל שני מבנים יבילים שבהם 3 כיתות פעילות, ממ”ד, שירותים ומטבחון, רחבה גדולה מרוצפת ומקורה בקירוי נגלל עבור פעילות חוץ ורחבה נוספת המיועדת לפעילות שטח. קן חריש של השומר הצעיר כולל כבר 100 חניכים.

לפני כמה חודשים נחנך מתחם דומה לתנועת הצופים. בימים אלה מקימה העירייה עוד שני מתחמי קבע חדשים לשאר תנועות הנוער בחריש, כל אחד בשטח של כדונם, ובסה”כ הושקעו בפרויקט 7.7 מיליון ש”ח מתקציב העירייה, ללא כל תמיכה חיצונית.

ראש עירית חריש יצחק קשת: “החשיבות של תנועות הנוער עצומה. הן מקדמות ערכים, ציונות, אהבת הארץ וערבות הדדית ומעניקות לבני הנוער שלנו כלים משמעותיים לחיים”.

סגנית ראש העיר שני גרינברג: “בניית מבנים לתנועות הנוער היא ציפור הנפש שלי, כי זה אישי. כנערה תנועת הנוער הייתה הבית השני שלי. זו מתנה שניתנה לי, ואת המתנה הזו הבטחתי לעצמי שאעביר הלאה כאן בחריש. לשומר הצוער מניות יסוד בהקמת המדינה והיא מהווה עוגן חזק ויציב לקידום ערכים של צדק חברתי ושוויון”.

גוזרים את הסרט
גוזרים את הסרט