העירייה פתחה את הספרייה העירונית החדשה!

הספרייה נמצאת ברחוב לוטם 10 מעל מתחם גני ילדים. יש בה אלפי ספרים חדשים, אולם גדול עם פינות קריאה, אזורי עבודה ולמידה ומתחם להצגות ילדים

בשעה טובה: העירייה פתחה את הספרייה העירונית החדשה. הספרייה החדשה נמצאת ברחוב לוטם 10 (מעל מתחם גני ילדים), ומשתרעת על שטח של כ-600 מ”ר. יש בה אולם גדול שבו פינות קריאה, אזורי עבודה ולמידה ומתחם שמותאם להצגות ילדים ושעות סיפור. לרשות הקוראים עומדים אלפי ספרים חדשים שנרכשו יחד עם אלפי ספרים נוספים שהועברו מהספרייה הקהילתית. בהמשך יירכשו ספרים נוספים.

לרשות מנויי הספרייה עומד קטלוג אינטרנטי שבו יוכלו לראות גם מהבית את היצע הספרים, לערוך חיפוש לספר המבוקש ולבדוק האם הוא זמין להשאלה. לכל מנוי יהיה מספר קורא שבאמצעותו יוכל לשאול גם ספרים דיגיטליים.

הנגשה ללקויי ראייה

את הספרייה החדשה דאגנו להנגיש גם לתושבים עם קשיי קריאה ולמידה ולקויות ראייה. הספרייה הצטיידה במכשיר קריאה דיגיטלי מתקדם שפועל באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית, ה- OrCam Read 3, במסגרת מיזם משותף למפעל הפיס ולחברת אורקם. באמצעות המכשיר החדשני ניתן לסרוק טקסטים מודפסים או דיגיטליים והוא מקריא אותם בקול, או להשתמש בו כמגדיל טקסטים באמצעות חיבור למסך.

המכשיר גם מאפשר לכם לקבל סיכום של הטקסט, ותוכלו אפילו לשאול אותו שאלות על הטקסט ולקבל ממנו את התשובות! רוצים לעשות מינוי, לברר את שעות הפתיחה, או לדעת איך קוראים לספרנית? כל הפרטים באתר העיריה, קישור: https://www.harish.muni.il/culture/library/