זו היועצת החדשה לקידום מעמד האישה בעיריית חריש

היא ניהלה את יחידת ההתנדבות העירונית והיום מובילה את המחלקה לילדים ונוער בסיכון. עמנואלה מוזס יצחקיאן, שנבחרה במכרז פנימי: "אנו נושאות צרכים ייחודיים בעולם המודרני, ואני כאן כדי לקדם את הנושא בעירנו"

עמנואלה מוזס יצחקיאן נבחרה לתפקיד יועצת לקידום מעמד האישה בעיריית חריש במסגרת מכרז שערכה העירייה.

עמנואלה (34), נשואה ואם לשלושה, תושבת חריש, ניהלה בהצלחה את יחידת ההתנדבות העירונית והתקדמה לנהל את המחלקה לילדים ונוער בסיכון באגף החינוך. היא בעלת תואר ראשון בחינוך גופני מטעם וינגייט ולומדת לימודי תואר שני בניהול ויישוב סכסוכים ומשא מתן באוניברסיטת בר אילן.

עמנואלה מוזס יצחקיאן אמרה לאחר הבחירה: “אני שמחה להיות חלק מהתנועה ההולכת וגדלה לקידום מעמד האישה בישראל. אנחנו כוח עצום, נושאות צרכים ייחודיים בעולם המודרני, ואני כאן כדי לקדם את הנושא בעירנו. אנו עומדות בפני אתגרים רבים: פערי שכר, אלימות נגד נשים, חוסר ייצוג בתפקידי מפתח ועוד, אך אני מאמינה שיחד נוכל להתגבר על כל מכשול ולבנות חברה שוויונית וצודקת יותר עבור כולנו”.

רויטל גונן, חברת מועצת העיר ומחזיקת התיק לקידום מעמד האישה: “אני מברכת את עמנואלה על כניסתה לתפקיד. אני בטוחה שנעבוד בשיתוף פעולה מלא ופורה לטובת נשות חריש והעצמתן בעיר, על מנת לקדם נושאים חשובים על סדר היום”.