קמפיין פרסומי ארצי של חריש יוצא לדרך

אימא, אבא, בואו לחריש! קמפיין חדש של עיריית חריש ומשרד הבינוי והשיכון יעלה ביום ראשון בערוצי טלוויזיה, תחנות רדיו, עיתונות, שלטי חוצות, דיגיטל ועוד

קמפיין פרסומי ארצי גדול של חריש יוצא לדרך ויעלה בערוצי הטלוויזיה, בתחנות רדיו, בעיתונים הגדולים, בדיגיטל ובפלטפורמות פרסומיות רבות אחרות.

מטרת הקמפיין היא למשוך לעיר תושבים חדשים בעזרת הצגת היתרונות הרבים של חריש. הקמפיין פותח צוהר לחריש: למערכת החינוך העירונית שפורצת את גבולות הכיתה, לשפע הפארקים והגינות הציבוריות ולאווירה הקהילתית הייחודית.

הקמפיין הוא שלב ההוצאה לפועל של מהלך אסטרטגי למיתוג מחדש של חריש. קדמו לו שלבי גיבוש האסטרטגיה וערכי המותג “חריש” (חממה עירונית, חינוך איכותי, אווירה קהילתית, שפע של פארקים ושטחים פתוחים).

הקמפיין נערך על ידי עיריית חריש ומשרד הבינוי והשיכון, והוא כולל פלטפורמות פרסום מרכזיות:

  • יותר מ-250 תשדירי פרסומת וחסויות בערוצי טלוויזיה.
  • יותר מ-300 תשדירי פרסומת וחסויות בתחנות רדיו ארציות ואזוריות.
  • מודעות גדולות בגיליונות סוף השבוע של העיתונים הגדולים.
  • שני שלטי ענק בנתיבי איילון.
  • עשרות שלטי חוצות נוספים באזור השרון.
  • פרסום אינטנסיבי בדיגיטל: במגוון אתרי חדשות וברשתות חברתיות.
  • קידום בגוגל.
  • פרסום בספוטיפיי.
  • ועוד ועוד.

הקמפיין יפנה גם לציבור דתי-לאומי וגם לציבור חרדי באמצעות פרסום בכלי התקשורת שפונים לקהלי היעד האלה, מייד אחרי פורים.

הקמפיין ממומן מתקציבים ייעודיים למיתוג חריש שקיבלה העירייה ממשרד הבינוי והשיכון.

מוזמנים לצפות בסרטון הפרסומת של חריש. התשדיר הראשון: ביום ראשון (5.3.23) בסביבות השעה 20:00 בערוצים 12, 13, 14 וכאן11!

חריש מעל נתיבי איילון. צילום יוני רייף
חריש מעל נתיבי איילון. צילום יוני רייף