שינויים בהסדרי התנועה בשד’ דרך ארץ בשל הוספת קו ניקוז

מיום שני: הנכנסים לחריש יצטרכו לפנות ימינה בכיכר אשל-דרך ארץ ולנסוע דרך רחוב גפן. בקטע זה לא תתאפשר תנועת כלי רכב לכיוון מזרח, והבאים ממזרח לא יוכלו לפנות ימינה מרחוב גפן לרחוב אשל

שינויים בהסדרי התנועה בשדרות דרך ארץ (בכיוון הכניסה לעיר בלבד) למשך שבועיים בשל הוספת קו ניקוז חדש.

ביום שני, 27.6.22, נתחיל בעבודות חיוניות לשיפור מערכת הניקוז העירונית. בשנים האחרונות מדינת ישראל מתמודדת עם מערכות גשם קצרות ועוצמתיות בתדירות גבוהה, דבר המעמיס באופן קיצוני על מערכת הניקוז העירונית. העבודות כעת הן במסגרת ההיערכות שלנו למקרי קיצון. מדובר בעבודות הנדסיות מורכבות.

בשלב זה יחובר קו הניקוז החדש לשוחה קיימת בכיכר שלפני הקניון בכניסה לעיר. בשל כך, החל מיום שני (27.6) הנכנסים לעיר בשד’ דרך ארץ יצטרכו לפנות ימינה בכיכר אשל-דרך ארץ (הכיכר הראשונה אחרי הכניסה לעיר) ולנסוע דרך רחוב גפן. לא תתאפשר תנועת כלי רכב בשד’ דרך ארץ בקטע הזה לכיוון מזרח. כמו כן, לבאים ממזרח לא ניתן יהיה לפנות ימינה מרחוב גפן לרחוב אשל.

מעבר הולכי רגל בקטע הזה בשד’ דרך ארץ יתאפשר כרגיל.

קווי האוטובוס 25 ו-27 של חברת “תנופה” יעברו דרך רחוב גפן עד כיכר תמר/גפן ובחזרה למסלול לשד’ דרך ארץ. בשאר קווי האוטובוס אין שינויים.

נדגיש שוב כי השינויים בהסדרי התנועה הם רק בצד המערבי (בכיוון הכניסה לעיר) של שד’ דרך ארץ, ואילו הצד המזרחי (בכיוון היציאה מהעיר) יישאר פתוח ללא שינוי.

שינויים בהסדרי התנועה
שינויים בהסדרי התנועה